Dobrze zainwestuj swoje pieniądze

Dowiedz się co to jest „strona sprzedażowa”

Zadajesz sobie pytanie, dlaczego nie masz sprzedaży przez Internet mimo, że masz stronę?

Przeświadczenie wielu właścicieli firm, że wystarczy jakakolwiek w miarę ładna strona i wysoka pozycja w Google aby sprzedawać jest bardzo błędne. Może na początku gdy kilkanaście lat temu powstawały pierwsze strony mieliśmy do czynienia z taką sytuacją ale nie obecnie. Nie wystarczy już jakakolwiek strona internetowa, nie uzyskamy też wysokiej pozycji w wyszukiwarce jeżeli strona nie będzie efektywnie sprzedawać oferowanych przez naszą firmę usług lub towarów.

Mało kto zdaje sobie sprawę, że strona internetowa i możliwość uzyskania wysokich pozycji w wyszukiwarce Google są bardzo ściśle ze sobą powiązane, tak bardzo, że dla większości przypadków (źle wykonanych stron) nie ma możliwości uzyskania wysokiej pozycji w Google. Jeżeli chcemy zwiększyć sprzedaż naszych usług, towarów koniecznie musimy zwrócić uwagę na odpowiednią budowę strony, która zwiększy efektywność pozyskania klienta.

Często firmy wykonujące strony zupełnie nie zwracają uwagi czy przedsiębiorca będzie odnosił jakiekolwiek korzyści. Dla wielu z tych firm liczy się wyłącznie to aby przedsiębiorca wydał pieniądze na wykonanie strony internetowej. W efekcie właściciel firmy nie ma oczekiwanej liczby klientów z Internetu, a stronę często traktuje jako coś co trzeba mieć, bo wypada. W tej sytuacji znajduje się dziś bardzo wielu przedsiębiorców i prawdopodobnie Ty również jesteś w tej sytuacji.

Pamiętajmy, że miejsc na pierwszej stronie wynikowej w Google jest niewiele (tylko 10), nie mogą znaleźć się tam wszyscy. Dlatego jeżeli chcemy zwiększyć sprzedaż za pośrednictwem Internetu należy mocno zastanowić się nad tym aspektem i podjąć odpowiednie kroki. Tylko wtedy jest bardzo duża szansa, że zaczniemy w pełni korzystać z możliwości jakie daje nam Internet.

Inwestycja w zwiększenie sprzedaży

Każdy przedsiębiorca chciałby uzyskać jak najwyższą sprzedaż swoich produktów lub usług. Każdy zdaje sobie sprawę, że dobra oferta jest podstawą sprzedaży. Jednak jeżeli chodzi o stronę internetową często nie bierzemy tego pod uwagę, pomijając fakt, że strona internetowa jest właśnie naszą ofertą. Nie jest to jedynie mapka dojazdu do naszej firmy i jedno ładne zdjęcie na stronie głównej – tym nie zainteresujemy potencjalnego klienta. Klient wyszukując, szuka oferty, chce zdecydować z kim się skontaktuje. Być może zauważy naszą stronę, a co jeżeli zaraz po wejściu, wyjdzie  z niej? Tak, wtedy go stracimy, bo zapewne zadzwoni do konkurencji. Dlatego podejmując decyzję o wykonawcy strony musimy brać pod uwagę takiego, który wykona nam stronę z której będziemy mieli dużą ilość klientów.

 

Wyniki pozycjonowania są zależne od strony

Fazy wyszukiwania, które wpływają na pozycję w wyszukiwarce Google

  1. Wyszukiwanie frazy – w pierwszym momencie każdy klient szukający jakiejkolwiek usługi otwiera wyszukiwarkę i wpisuje frazę/słowo kluczowe, które ma pomóc znaleźć mu odpowiednią firmę, usługę, towar
  2. Odwiedziny wyszukanych stron – w kolejnej fazie klient odwiedza stronę lub kilka stron, które wyszukał.
  3. Powrót do wyników wyszukiwania – jeżeli klient nie znalazł oferty, która go interesowała wraca do wyszukiwarki i wchodzi na kolejne strony.
  4. Interesująca oferta – klient zostaje na stronie internetowej i kontaktuje się z firmą, nie wraca już do wyszukiwarki.

 

Konstrukcja algorytmu Google opiera się o psychikę klienta/użytkownika .

Często zastanawiamy się dlaczego wyniki w wyszukiwarce Google często odpowiadają dokładnie naszym oczekiwaniom. Dzieje się tak dlatego, że algorytm decydujący o kolejności wyników bierze pod uwagę ucieczkę ze strony do wyników wyszukiwania. Czym jest więcej powrotów z naszej strony do wyszukiwarki tym trudniej aby strona mogła znaleźć się wysoko. Klienci nie uciekają do wyszukiwarki ze stron dobrze wykonanych, tylko korzystają z oferty firm.

Zleć wykonanie strony, która faktycznie sprzedaje

Wykonamy dla Twojej firmy stronę dzięki której zwiększysz sprzedaż usług/towarów, a dzięki temu strona będzie dużo lepiej się pozycjonować w wyszukiwarce Google. Od wielu lat skutecznie doradzamy klientom pomagając im zwiększać sprzedaż.

Zobacz przykłady wykonanych stron

Darmowa wycena

Imię i nazwisko*

Adres email*

Adres strony

Numer telefonu*

Wybierz najbardziej pasujący rodzaj działalności:
duża firmamała firma/działalność gospodarczawynajem/noclegi/wypożyczalnia samochodówgabinet lekarski/kosmetyczny/dentystycznyfotografsklep internetowystrona ofertowa

Podaj przykłady stron, które odpowiadają twojemu gustowi jak również przykłady stron konkurencyjnych

Napisz kilka słów o tym jak wyobrażasz sobie swoją stronę. Jaka zawartość jest dla ciebie ważna, jakie podstrony, co na nich miałoby się znajdować.

Czy jesteś zainteresowany(a) również otrzymaniem oferty na pozycjonowanie Twojej strony?
taknie

*pola wymagane